Nauka jest zła. Zobaczcie tylko co robi z człowiekiem! Po sylwestrowo/karnawałowym szale, na piosenkę, która moim zdaniem była obcoję...

Gusttavo Lima Balada Boa

/
1 Komentarze

Nauka jest zła. Zobaczcie tylko co robi z człowiekiem!

Po sylwestrowo/karnawałowym szale, na piosenkę, która moim zdaniem była obcojęzyczną odpowiedzią na disco polo, nadszedł czas na jej następczynię...
Tylko bez choreografii :( 

Pewnego dnia, niczego nie spodziewająca się eM, zaczęła szukać stacji radiowej na której było reklam...
I wtedy usłyszałam ostanie 30 sekund TEGO. 

Facet wygląda jako emo, który minął się z powołaniem. Melodia, jak zwykle w takich przypadkach jest baaaardzo chwytliwa. Aż ZA bardzo. Całe szczęście, że nie znam tego języka (portugalski?), nie przeraża mnie dzięki temu jej tekst....

Tylko dla odważnych: znajdźcie tłumaczenie tego "cudeńka". Ha ha! 


Patrz! To też Ci sie może spodobać!

1 komentarz:

  1. Masakra! Nie, nie, nie lubię tej piosenki. Brat (zołzoń jeden) jak leci w radiu to specjalnie pogłaśnia!

    Stanowcze NIE!

    OdpowiedzUsuń