eM nie wie co się dzieje. I nie, nie jest to kwestia tego, że leży już drugi dzień pod kołdrą i kuruje swoje potrójne zapalenie (oskr...

eMniusy #15: Najbardziej oczekiwane filmy 2016

/
12 Komentarze


eM nie wie co się dzieje.
I nie, nie jest to kwestia tego, że leży już drugi dzień pod kołdrą i kuruje swoje potrójne zapalenie (oskrzeli, tchawicy i krtani). Tak, eM musiała o tym znowu napisać, bo nadal jest pod wrażeniem, że coś takiego istnieje i że jakimś cudem to wyhodowała.

W ciągu tygodnia, świat mógł obejrzeć zwiastuny trzech najbardziej oczekiwanych filmów tego roku. A przynajmniej najbardziej oczekiwanych przez eM. 

I tu pojawia się pytanie: czy wytwórnie się zmówiły, czy był to jedynie przypadek (eM jakoś nie chce się wierzyć w tę drugą wersję)?
Nie roztrząsając tej kwestii dłużej (chociaż eM by bardzo chciała), eM prezentuje Wam zwiastuny.
Chociaż pewnie wszyscy, którzy są najbardziej zainteresowani już je widzieli, ale eM postanowiła wtrącić swoje trzy grosze o tym, co o nich sądzi.
No dobra, eM musiała to z siebie wyrzucić, bo by wybuchła. 

Tak, eM ma nadzieję, że wszystkie poniższe zwiastuny nie prezentują wszystkich najlepszych scen z filmów. 
Rogue One
Data premiery (Polska): 23 grudnia 2016


Po pierwsze, eM nie zamierza używać polskiej wersji tytułu tego filmu (Łotr jeden), ponieważ uważa, że jest to jeden z najgorzej przetłumaczonych tytułów filmowych w historii. Zaczynając od tego, że eM jest przekonana, że One w tytule nie odnosi się do liczby, a Rogue nie ma jedynie negatywnego wydźwięku. 
Ale porozmawiajmy o milszych rzeczach.

eM jakoś ominął szał Gwiezdnych Wojen. Obejrzała wszystkie, a co więcej, nawet jej się podobały (a szczególnie stylówy Padme #eMnosiłaby). Jednak nigdy nie było to coś na co wyczekiwała z utęsknieniem. Na Przebudzeniu Mocy eM była i nawet miała o nim napisać, bo to kawał dobrej rozrywki, ale wiecie jak to z eM bywa. Jak dobrze pójdzie, to napisze o tym za dwa miesiące. 

Dlatego eM była zdziwiona, kiedy zobaczyła zwiastun Rogue One, bo nie spodziewała się, że tak ją może zaciekawić. eM nie wie, czy to kwestia montażu, czy obsady (heloł, Diego Luna? W obsadzie radośnie biega też Hannibal Mads, więc wiecie), czy jakieś dziwne, odległe podobieństwo do historii takiej jednej, którą nazywali Kosogłosem

Może być to też kwestia tego, że eM lubi robić ludziom na złość. A część fanów Gwiezdnych Wojen (tak, szczególnie męska część), nie może przetrawić tego, że po raz kolejny, to kobieta będzie główną bohaterką filmu. eM nawet nie ma siły komentować tego. Ważne, że w końcu ktoś zdał sobie sprawę, że dziewczyny też chcą popatrzeć jak to ich koleżanki kopią tyłki tym złym i ratują z opałów swoje drugie połówki.

Panowie, patrzcie i uczcie się.
I nie marudźcie. 

Z resztą zwiastuny mają to do siebie, że nie do końca pokazują to co się będzie działo w filmie. Przypomnijcie sobie zwiastun Przebudzenia Mocy. Dobra, eM i tak chce, żeby Jyn pokazała kto tam rządzi. 
I chociaż eM też należała do grupy osób, która była przekonana, że Jyn może okazać się matką Rey, jednak ta teoria została już obalona przez twórców. To taka ciekawostka, gdyby ktoś się nad tym zastanawiał.

Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć
Data premiery (Polska) : 18 listopada 2016




Gdyby eM mogła piszczeć, to prawdopodobnie na grałaby Wam ten dźwięk i zostawiła jako jedyny komentarz dotyczący najnowszego filmu ze świata Harry'ego Pottera
Z jednej strony, eM wolałaby, żeby była nim historia Huncwotów i pierwszego Zakonu Feniksa. Albo coś o Założycielach Hogwartu. O! Albo historia Dumbledore'a!


Jednak po obejrzeniu tego zwiastuna, eM cieszy się, że dostanie coś takiego. I to coś zapowiadającego się tak dobrze! Bo czy czegoś w tym zwiastunie brakuje? Jest główny bohater, który jest odrobinę starszy niż nasze sławne trio, a co za tym idzie, jego historia też powinna być poważniejsza. Chociaż kiedy eM widzi Eddie'ego jako Newta to ma ochotę go przytulić i nigdy nie wypuszczać. Mamy też czasy przed wydarzeniami, które wszyscy dobrze znamy, ba! Nawet nie wiemy dokładnie o czym będzie ten film. Dodajmy do tego nową kulturę czarodziejów, bo amerykańską i powiedzcie eM, czy coś może pójść źle?

Może. Wszystko.
Ale eM i tak pójdzie na każdy film.
Sentyment w wykonaniu jest straszny, szczególnie dla jej portfela.

Doctor Strange
Data premiery: Listopad 2016



Benedict Cumberbatch.
To chyba najlepiej wyjaśnia, czemu eM czeka z niecierpliwością na ten film.

No, ale jeżeli ktoś woli inną wersję, to proszę bardzo.

Kto nie chciałby zobaczyć filmu, w którym Sherlock walczy z Hannibalem?
A tak na serio, to byłaby ciekawa walka, gdyby Sherlock mógł się zmierzyć z Hannibalem. Jak myślicie, kto by wygrał?

Po za tym, kolejny utwór poruszający temat światów równoległych.

eM została sprzedana, kupiona i nie może się doczekać, kiedy zobaczy ten film.


A Wy?
Jakich filmów nie możecie się doczekać w tym roku?
I dajcie znać co myślicie o tych zwiastunach!


Patrz! To też Ci sie może spodobać!

12 komentarzy:

  1. Oj też czekam na te filmy! Chociaż "Przebudzenia Mocy" jeszcze nie oglądałam (nie wiem jakim cudem!), więc się nie mogę wypowiedzieć. Poza tym ja się na "Gwiezdnych Wojnach" wychowałam, ale głównie na "starej" trylogii. Mam do tej serii sentyment wielki. Kolejny film ze świata HP i Marvela? kurczę to będzie dobre - musi być! :D

    Życzę szybkiego powrotu do zdrowia kochana! Kiedyś też się nabawiłam takiego combo, więc wiem jak bywa ciężko :c Trzymam kciuki! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Przebudzenie Mocy" jest najlepsze, kiedy się je już obejrzy i zacznie czytać wszystkie wypracowania na jego temat. Szczególnie pewnej dwójki. Ahhh <3

      eM dziękuje za życzenia powrotu do zdrowia! Jest z nią coraz lepiej całe szczęście :) I może już piszczeć <3

      Usuń
  2. Jestem oburzona! Tylko jeden film od Marvela?! Skandal!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eM woli nie oczekiwać z niecierpliwością filmów Marvela, bo w 90% nikt nie chce z nią na nie chodzić :( A w tym przypadku eM może uda się kogoś przekupić Benedictem :D #evilplan

      Usuń
  3. Dwa ostatnie <3 Bo Star Warsy to nie mój klimat
    ZDRÓWKA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat eM coś czuje, że ten film ze Star Warsów będzie w troszeczkę innym klimacie, więc może się przekonasz ;)

      A dwa ostatnie eM potwierdza, <3 do kwadratu.
      I eM dziękuje za życzenia powrotu do zdrowia, wrócił pisk, więc życie wróciło prawie do normy ;)

      Usuń
  4. O kurczę, nieźle się rozchorowałaś! Życzę dużo zdrowia ;) A co do zwiastunów - widziałam drugi oraz trzeci, najbardziej zaś wyczekuję Fantastycznych zwierząt :) Fajnie będzie znów móc wrócić do świata czarodziejów.
    Na pewno spróbuję również obejrzeć Doctora Strange, choć o wiele chętniej zobaczyłabym Punishera w osobnym serialu.
    Pozdrawiam,
    Kochamy Książki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z eM już jest całkiem nieźle, ale i tak dziękuje za życzenia! :)

      Jeżeli chodzi o Doctora Strange to eM się nie wypowie o innej wersji, bo eM jest jedynie filmowa (i ewentualnie trochę serialowa) jeżeli chodzi o Marvela ;)

      Usuń
  5. Widziałam już trailer "Rogue One", czekam na ten film. Ostatnią historię z tego uniwersum widziałam w sumie niedawno (w styczniu), więc entuzjazm jeszcze nie opadł. ;) Pewnie zobaczę też "Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć", ale nie wiem, czy w kinie. A ostatniego filmu w ogóle nie planuję, omijam plakaty/zdjęcia z daleka, ten aktor mnie przeraża (i to chyba najłagodniejsze sformułowanie, na jakie mnie stać). ;)
    Dużo zdrowia życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej naprawdę przeraża Cię Benedict? Jesteś pierwszą osobą o której eM słyszała, która się go boi! Możesz trochę rozwinąć swoją wypowiedź? eM jest bardzo ciekawa, co o nim sądzisz! ;)

      eM obejrzała Przebudzenie Mocy zaraz po premierze, ale przypadkowe (ha! na tumblrze nic nie jest przypadkowe) natknięcie się na opracowania i przewidywania dotyczące kolejnych części spowodowały, ze cały czas siedzi w Star Warsach po uszy.

      Usuń
  6. A mi się zupełnie nie podoba zwiastun "Rouge One" ale ogromnie podoba mi się tłumaczenie. Serio "Łotr Jeden" jest super ^^ I chyba jestem jedyną osobą, której się podoba.
    Ale na dwa pozostałe filmy czekam bardzo, bardzo. Bardzo. BARDZO. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! To chociaż ktoś jest zadowolony z tłumaczenia ;)
      Ogólnie to Łotr Jeden brzmiałby całkiem nieźle jako tytuł, tylko dla eM nie nadaje się na tytuł tego filmu w kontekście tego, co zobaczyliśmy w zwiastunie.

      Usuń