12:22

eMniusy #8 : Nowe seriale

...czyli co ciekawego CW wymyśliło.


Nie ukrywajmy tego. eM pisze tylko o serialach CW bo ma do nich słabość i woli oglądać coś lekkiego, irytującego niż coś z wartością większą.
I ma słabość do CW przez Plotkarę i Pamiętniki Wampirów.

Może kiedyś eM dorośnie i do tego.
Albo i nie.






Reign

Mary, królowa Szkocji  jest zaręczona z synem króla Francji Francis'ciem.
Łatwiej byłoby napisać Marysia i Franio, ale eM chce być fajna.
Przyjeżdża do Francji, żeby w końcu ogarnąć sytuację, wraz ze swoimi przyjaciółkami/damami dworu.

Oczywiście widać od razu, że trójkącik się szykuje, a nawet inny wielobok. eM obstawia sześciokąt.
Dobry sześciokąt nie jest zły!
I eM już zaklepuje tego pana po prawej*. Tak na wszelki wypadek. Ciekawie się w zwiastunie zapowiada.
I wygląda trochę jak skrzyżowanie Iana Somerholdera z Chacem Crawfordem.

Już kilka opinii eM przeczytała, że całość będzie trochę jak Plotkara w dawnych czasach. 
eM jest szczęśliwa, że po odrzuceniu The Selection i tak zostało coś co ma ładne kiecki.
I ładne głosy i zapewne będą walki na miecze (<3).

Ale wiecie. Nostradamus nawet tam będzie!

A aktorkę możecie znać, bo gra obecnie Corę, młodszą siostrę Dereka Hale'a w Teen Wolfie.


The Tomorrow People

Steven ma zdolność do znajdowania się w miejscach w których nie powinien, bez swojej wiedzy.
Dosłownie.

Okazuje się, że nie jest człowiekiem. Znaczy jest, ale o krok dalej w ewolucji.
Oczywiście, ktoś go znajdzie (eM zaklepuje blondyna!)*, by mu pomóc, a tak naprawdę znaleźć jego ojca.

No i jest również brygada zua, czyli rząd USA (czyżby twórcy seriali i filmów chcieli nam coś powiedzieć?), którym się następny krok w ewolucji nie podoba.
Tomorrow People z tego co eM wyczytała jest remakem czegoś co już było.

Zapowiada się takie skrzyżowanie Herosów (których eM uwielbia) z X-Menami (których eM również uwielbia).


Star Crossed


Czyli połączenie Roswell (tylko takiego bardziej z hukiem, gdzie wszyscy wiedzą o Obcych) razem z Pamiętnikami Wampirów (widzieliście grę aktorską głównej aktorki i głównego aktora? Elena i Stefan w pierwszym sezonie wymalowani!)

Nawet eM nie wie co ma więcej o tym napisać.
Śmieszne znaczki mają na ciele kosmici? 

No dobra.
Dziewczynka pomaga małemu kosmicie.
 Myśli, że został zabity, a tu go spotyka parę lat później.

eM obstawia:
  • problemy w związku z ich związkiem ze strony ludzi
  • problemy w związku z ich związkiem ze strony kosmitów
  • pewnie jakaś przepowiednia
  • albo moce kosmiczne


The Originals


eM o Oryginalnych/Pierwotynych pisała.




TUTAJ



I jest już ich wielką fanką. Szczególnie Klausa i Elijah.
Tylko eM chce Caroline w TO i będzie szczęśliwa!





The 100

Ludzie zniszczyli Ziemię. Tylko ludzie na stacjach kosmicznych zostali uratowani.
Ileś tam czasu później ludzi na stacjach kosmicznych było bardzo bardzo dużo.
Dlatego Ci, którzy byli zamknięci w więzieniu zostali wysłani na Ziemię, żeby sprawdzić czy można na nią już wrócić.

W skrócie? Coś jak większość książek o podróżach kosmicznych w przyszłości obecnie.
Albo antyutopii, bądź dystopii.

Tylko eM jest ciekawa.
Wysłali 100 młodocianych na wyprawę?
Serio? Oni nie myślą?
To musiało się źle skończyć. Ok, ok. Tam jakieś przebłyski starszych osób są, ale jednak.

No i oczywko jak ludzie nie przetrwali, jeżeli przetrwali!
To pierwsza zasada takich książek!

W każdym razie, chyba własnie na to eM najbardziej (oprócz Oryginalnych Pierwotnych) czeka.


Ale to dopiero na początku nowego roku będzie.
Coś się spodobało?
~~~~
*eM musi sobie już zaklepywac co nie co, bo koleżanki jej ostatnio strasznie wyrywne się stały. Pfi!

22 komentarze:

  1. "The Tomorrow People" może być fajne, ale serial sobie trochę u mnie poczeka, bo... najpierw muszę nadrobić "Pamiętniki Wampirów" za co zabrałam się już tej nocy. :D

    Tylko nie kapuję z tymi Oryginalnymi. Będzie drugi, osobny serial, czy jak, bo Megajra po prawie nieprzespanej nocy nic nie kuma. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. The Originals będzie osobyn serialem, który powstał na podstawie TVD.
      Tak naprawdę będzie to kontynuacja tego odcinka w Nowym Orleanie ;)

      Usuń
  2. Łooo!
    Reign wygląda cudownie! Absolutnie muszę to obejrzeć, choć po tym zwiastunie stwierdziłam, że nie lubię tej pannicy, która będzie główną bohaterką. Natomiast Franio wygląda przepysznie! *-*
    The Tomorrow People kojarzy mi się z Jumperem <3 Dlatego oglądnę, co więcej - będę wyczekiwać premiery, a gdy ona nastąpi chyba stracę głos przez moje piski. :D
    Star Crossed już widziałam kiedyś i jestem strasznie ciekawa czy im to wszystko wypali O_O
    The Originals... hm. Nie jestem fanką PW po tym jak wszystko podupadło w drugim sezonie - nie byłam w stanie skończyć trzeciego. Aczkolwiek. Zobaczymy czy moja niechęć przełoży się także na ten serial.
    Na the 100 czekam odkąd parę miesięcy temu zobaczyłam zwiastun <3 Zdecydowanie to będzie najlepsza premiera! *-*
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  3. Matko, matko ja chcę już Originals!!!
    Ten pierwszy serial zapowiada się całkiem nieźle :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę musiała oglądać wszystko!!!!!! Czasu mi nie starczy!!! Originals!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętaj: SEN JEST DLA SŁABYCH!

      I wtedy Ci czasu na wszystko starczy ;)

      Usuń
  5. Czekam jedynie na Oryginalnych i nawet nie próbuję zaczynać jakiegoś serialu, bo mnie wciągnie, a od września czeka mnie w szkole niezła rzeź.
    Czekam jednak na Twoje opinie i kiedyś jednak się na coś skuszę i też sobie pozaklepuję. A co!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, są rzeczy ważne i ważniejsze.

      Po tych słowach eM szła oglądać nowy odcinek Pamiętników Wampirów zamiast uczyć się do kolosa. ;)

      Usuń
  6. O! Nawet nie wiedziałam, że moi piękni Elijah i Klaus dostali własny serial. Mniam! Z Reign to ja tego pana po prawej biorę :p I tego z "The tomorrow people" też! Idę przypatrzeć się tym ciasteczkom! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej, ej ej!
      eM była pierwsza. Czarnp na białym jest!
      Ale popaczeć eM pozwala, znaj jej dobre serce. ;)

      Usuń
    2. W takim razie będziemy się biły :p Panowie są zbyt piękni! Acz doceniam Twój dobry gust przy wyborze przystojniaków ;)

      Usuń
    3. eM również docenia Twój gust.

      eM ma zdolności do wybierania przystojniaczków <3
      I nie musimy się bić, ewentualnie możemy jakoś się podzielić!

      Usuń
  7. Czuje, że "the tomorrow people" bardzo przypadnie mi do gustu :D Z chęcią obejrzę. O! I na Oryginalnych (Pierwotnych?) też czekam!

    OdpowiedzUsuń
  8. "Reign" zapowiada się ciekawie, a ja muszę czymś zapełnić lukę po "Rodzinie Borgiów", więc pewnie będę oglądać. W końcu będzie na kim oko zawiesić (tak, mam na myśli pana po prawej ;)). Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Reign zapowiada się nawet ciekawie, chociaż zwiastun, jak dla mnie wyszedł trochę sztucznie. Zobaczymy, czy mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. The 100 na pewno obejrzę <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten pierwszy serial zapowiada się bardzo ciekawie...piękne kostiumy, przystojni faceci...czego więcej trzeba?;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla Fanki Tudorów "Reign" będzie odpowiedni, choć widzę, że klimat powinien być bardziej na luzie ;)
    O Star Crossed już słyszałam i jestem mocno zaintrygowana! O Oryginalnych/Pierwotynych to już nawet nie będę pisała, z jakim utęsknieniem ich oczekuję.

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej, nominowałam Cię do Liebster Blog Award :)
    Więcej http://blog-goszki.blogspot.com/2013/07/wielki-powrot-oraz-kilka-ogoszen.html

    Życzę wspaniałych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Słyszałam o wszystkich poza "The Tomorrow People" - o tym troszkę mniej.
    Czekam jeszcze na spin-off "Wonderland" :)
    Bardzo fajnie to wszystko opisałaś i przedstawiłaś - zresztą jak zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam na Tomorrow Peolple. Jestem zauroczona. Ten serial to po prostu coś, na co czekam od dawna. Ujęte jest tam wszystko czego potrzebuję, by być zadowolona. Dziękuję za to, że podzieliłaś się z nami tymi serialami z CW.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © eM poleca , Blogger